. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

The
Hamann
Touch

Hamann

Hamann is een one-stop shop voor alle logistieke uitdagingen zowel binnen als buiten Europa. 170 dynamische medewerkers zijn 24/7 in de weer om elke lading in time op z’n bestemming te krijgen. Deze human touch maakt het verschil, dag in dag uit. Dat is wat Hamann uniek maakt. Wij vonden het een unieke ervaring om samen met hen dit verhaal te vertellen en zo het imago een nieuwe boost te geven.

 

Meer dan ooit is de website een centrale draaischijf voor crossmediale communicatie. Logistieke webtools koppelen, een interactieve wereldkaart integreren, social media nieuws en projecten sharen? Wij brachten het samen in één mobielvriendelijke webplatform. Zo kan de klant zowel via desktop, tablet of smartphone bepalen waar z’n lading heen moet en waar het zich bevindt. Zo zetten wij met een consistente branding en digitale marketing bedrijven in beweging.

Bekijk de website hier.